IT Support Engineer

  • IT4biz Srbija
  • Beograd, Serbia

IT Support Engineer

Job description

Nadležnosti:

  • IT podrška business-as-usual pozivima na Windows, VMware, IT infrastrukturi
  • Rešavanje zahteva korisnika (radne stanice, end-point uređaji)
  • Praćenje i snimanje vremena u Time tracker-u
  • Eskalacija poziva odgovarajućem timu u slučaju da prijava prevazilazi nivo kompetencije
  • Prihvatanje poziva i odgovarajuća komunikacija sa korisnicima
  • Proaktivno nadgledanje IT infrastrukture
  • Sastavljanje internih i eksternih izveštaja
  • Savetovanje klijenata za odabir odgovarajućeg IT rešenja
  • Rad sa klijentima na terenu



    Requirements

    Zahtevi:

    • Razumevanje arhitekture Windows operativnih sistema, TCP/IP skupa protokola i bazičnih Internet tehnologija (DNS, FTP, ...)
    • Iskustvo u pružanju tehničke podrške
    • Iskustvo u radu sa virtuelizacijom
    • Iskustvo u radu sa monitoring sistemima (Nagios, Cacti..)
    • Rad sa ticketing sistemima
    • Razvijene veštine pisane i govorne komunikacije
    • Poznavanje engleskog jezika
    • Vozačka dozvola B kategorije


     

    Poželjna iskustva i znanja:

    • Da imate MCSA sertifikate
    • Sposobnost razumevanja tehničke dokumentacije

     

    Beneficije:

    • Stalno zaposlenje
    • Plata iznad proseka
    • Lokacija u centru grada
    • Plaćene obuke, sertifikati, odlasci na međunarodne konferencije
    • Plaćeno odsustvo u svrhe profesionalnog razvoja
    • Rad u modernom okruženju
    • Team building