IT Support Engineer

  • IT4biz Srbija
  • Beograd, Serbia

IT Support Engineer

Job description

Nadležnosti:

  • IT podrška business-as-usual pozivima na Windows, VMware, IT infrastrukturi
  • Koordinacija i komunikacija sa Tim liderom
  • Rešavanje zahteva korisnika (radne stanice, end-point uređaji)
  • Praćenje i snimanje vremena u Time tracker-u
  • Eskalacija poziva odgovarajućem timu u slučaju da prijava prevazilazi nivo kompetencije
  • Prihvatanje poziva i odgovarajuća komunikacija sa korisnicima
  • Proaktivno nadgledanje IT infrastrukture
  • Sastavljanje internih i eksternih izveštaja
  • Savetovanje klijenata za odabir odgovarajućeg IT rešenja
  • Presales aktivnosti

Requirements

Zahtevi:

  • Razumevanje arhitekture Windows operativnih sistema, TCP/IP skupa protokola i bazičnih Internet tehnologija (DNS, FTP, ...)
  • Iskustvo u administraciji Windows/VMware sistema u enterprise okruženju
  • Iskustvo u pružanju tehničke podrške
  • Iskustvo u radu sa virtuelizacijom
  • Iskustvo u radu sa monitoring sistemima (Nagios, Cacti..) i razumevanje SNMP protokola
  • Poznavanje osnova shell scripting-a (power shell, perl i sl.)
  • Rad sa ticketing sistemima
  • Razvijene veštine pisane i govorne komunikacije

 

Poželjna iskustva i znanja:

  • Da imate MCSA sertifikate
  • Sposobnost razumevanja tehničke dokumentacije

 

Beneficije:

  • Stalno zaposlenje
  • Plata iznad proseka
  • Lokacija u centru grada
  • Plaćene obuke, sertifikati, odlasci na međunarodne konferencije
  • Plaćeno odsustvo u svrhe profesionalnog razvoja
  • Rad u modernom okruženju
  • Prostor za zabavu, odmor i jogu
  • Team building